grillkväll igår!!

Igår började jag dagen att åka till öb för att köpa svamp till bilen, sen åkte jag hem åt frulle och sen blev det biltvätt!! Så nu ska det väl bytas däck snart också, men det överlåter jag till papsen :)
Efter det åkte jag iväg och handlade gillmat och dryck!!!
Hem och tog en prommis i det underbara vädret, sedan gjorde jag mig klar inför vällen, men hade ju alla kläder i tvätten så hade inte nå skoj att sätta på mig...  efter det bar det av till Valbo :) en trevlig grill/robinssonkväll :) Åkte med Tessan o Hasse hem, så min bil är kvar där i Valbo... ska hämta den idag efter min tvättid som jag har.. Nu ska jag göra lite annat, sen blir det tvätt 12-17... bläää..ska försöka få in träning idag också.. ska kolla hur det är öppet :)
Kram

Kommentarer
Postat av: rosi

jo så är d väl att man får när d är helg...men nu måste jag lugna ner mig har fått så ont i magen,igår mådde jag illa när jag gjorde iordning köttfärssås så d blev bara grönsaker å pasta....syns snart..kram

2009-04-07 @ 18:00:16
URL: http://rosalees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0