om en månad...

åker jag till Turkiet o jobbar!!! ska bli så skönt, helt underbart! men innan det ska jag hinna med lite annat... I helgen ska jag åka till Anna i helsingborg o hälsa på, ska bli trevligt...  nästa vecka ska jag rädda liv :) är ju blodgivare, så ska lämna lite blod! Sen är det ju sista april, det blir i Valbo :) Husvakt ska jag vara sen.. synd bara att poolen inte är igång... men hoppas på finfint väder iaf :) sen blir det en helg i sthlm... o efter det blir det Tukiet!!!

Idag har jag jobbat hela långa dan... men har iaf hunnit med att hälsa på morfar =)
Har fått hem lite kläder jag beställt idag , kul!!! nu ska det bara komma lite kläder från Halens också!! skickat efter bikini o så därifrån!!

Nu  ska jag ta o boka om min tandläkartid, för på tisdag ska jag boxas o inte skrapa tandsten!!!

kram o go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0