påskhelgen!

I fredags blev det en mycket lugn o skön dag... härligt!! Var ju superförkyld i torsdags, men det var mycket bättre när jag vaknade på fredag morgon... Tog o låg kvar i sängen när jag vaknade, skönt att göra det på lediga dagar :) Sen var jag iväg o handlade lite till påskägg/påskpresenter... efter det en vända ner på stan o köpte present till Pelle, sen hem o vilade lite kollade på en film!!! Sedan gjorde jag mig klar o åkte till Valbo... blev kvar där till kvällen!!! Var fullt med folk när jag kom, men dom åkte hem efter ett tag... Mia o Peter kom senare så då åt vi mat tgillsammans o kikade lite på tv...

I lördags jobbade jag 8-13.30... var ute hela tiden.. härligt!!! Sedan åkte jag o hämtade emelie hos hennes kompis osså åkte vi hem till mamsen o papsen... där var morfar, så vi åt en MASSA mat och fick påskägg :) men usch så mycket godis jag har hemma nu... så får bli mycke långprommisar nu!!! PÅ eftermiddan åkte jag hem till Sara (hennes föräldrar) för att ge mitt söta gudbarn en påskpresent!! gotjejen... då kom jag o Sara fram till att det vore trevligt att gå ut o dricka vin, så jag åkte en snabbis till kurras för att träffa Maria innan jag åkte hem o snyggade till mig så gott det gick med tanke på att jag inte hade planer på att gå ut så hade inget med mig.. men som tur är hade ju emelie smink hemma... :) toppen att ha en syster som fortfarande bor hemma =)
Vi åkte först till Mulligans.. men nja.. inge för oss det!! Så det blev bolaget ( folkan), kollade på folk o pratade o drack svin :)
Sen en taxi hem och sov... skönt!!!

Idag när jag vaknade blev det frulle... sen drog jag på mig bikinin o la mig i en stol på ballen o solade :) härligt härligt!
Papsen var snäll o bytte däck på min bil... :) efter det åt vi lunch o sen åkte jag till Årsunda för att hälsa på "familjen"... så satt där vid deras husvagn o pratade en hel del... vilka goa människor!! sedan hem till mamma o pappa en snabbis, hämtade mina grejer o nu är jag hemma igen...

ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ev ta en promenad.... vore inte fel!! 

Imorgon är det ledig dag igen :) då ska jag nog ta o träffa Maria o hennes barn, tvätta lite, få naglarna fixade och njuta av väder, ledighet, och trevligt sällskap på kvällen ... ser fram emot det!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0