Så skönt med helg :)

igår var jag hemma hos mamma o pappa och åt tacos :) gott!! åkte hem vid niotiden, satt hemma o tog det lugnt o la mig ganska skaplig tid... imorse vaknade jag 8, så blev en morgonpromenad, frulle o sen en sväng på stan! sedan åkte jag till Rosi o Pelle, fick lunch där sen satt jag o kollade på när dom planterade blommor :) blev bra det där!! Efter ett tag åkte jag till köpis och fick lämna in min telefon IGEN!!! känner mig som en gnällig kärring, men funkar inte min phone så är det ju så då måste jag säga till!! så nu får vi väl se när jag får tillbaka den.. fick en skittelefon som lånetelefon... hm!!
Efter köpis åkte jag tillbaka till R & P... lekte lite med goa William :) sen blev det grillning på kvällen och sen robinsson :) Kom nyss hem nu... ska nog lägga mig o sova snart!!! skönt att göra det nu när jag har en helg utan nå särskilt planerat :)
kram o go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0