urk en sån dag...

började men natten, vet inte vad det var trödde ju att jag skulle sova bra inatt, men nä.. svårt att somna, vaknade massa gånger inatt somnade tydligen om efter att telefonen ringde (väckarklocka)... så vaknade 6.45, då brukar ju jag klä på mig o ta en promenad till jobbet... så på 7 minuter gjorde jag mig klar... tog en rask promis till jobbet.. blev nog bara 2 min sen...
sen har jag ringt en massa människor efter att tekninkern som skulle komma på fredag till mig inte fick komma... så har pratat med honom, bredbandsbolaget (3 personer där), nån på scanova eller vad det heter... medborgarkontoret, konsumentrådgivningen teknikern igen.... o sen nån från ett annat ställe vet inte vad det hette.. är så förvirrad av alla samtal idag... allt för att få en människa att koppla in mitt bredband... åh.... jaja... sen så jävlades det på arbetet också... skötbordet slutade fungera.. så fick ringa och fixa så det kan komma ut nån o kolla på det... ute på fsk blev jag påkörd av ett barn som satt i en skrina... aj så ond det gjorde på rumpan... hoppas jag inte blir blå... sen har jag vart på stan med en mycket bestämd tjej som vet vad hon vill o inte... var in i alla affärer efter en jacka... men tillsist gav vi upp.. då hittade hon en... så glad jag blev då :) flera timmars letande... haha... nu ska jag strax byta om o åka o hämta upp Rosi o åka o boxas..


tur att helgen var bättre iaf!!!
var ju o hälsade på anna då! :) var skoj att ses blir ju inte så ofta... :)

nu ska jag andas lite, njutra av lugnet o sen sticka iväg... :) kommer nog hem lite lugnare efter att ha fått slagits lite!! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0