...

Helgen var bra, hade jättetrevligt med Rosi, maria o hani :) Söndagen blev väldans lugn... hemma hela dan o tog det lignt i soffan.. skönt det med ibland :)
Igå blev det jobbet igen... sen efter jobbet var jag duktig och tog mig till gymmet, sååå skönt!!!! sen blev det soffan hemma :)
Idag efter jobbet pratade jag lite med mamma... läste i lillasysters blogg att deras marsvin varit hos vetrinären... stackarn hade symptom på anorexia... låter sjukt, men ska inte kalla henne korven nå mer :) haha...  ja ja.. sen bar det av till viken och boxades med Rosi! det är sååå himla skoj!!! Testa det!
Nu sitter jag o slappar i soffan igen.. men det måste man väl också få göra!!! :)
Imorgon efter jobbet ska jag hälsa på min underbara morfar, sen ska jag hem till maria o hälsa på :) Måste ju få gosa lite med lillen ... hehe.. och snacka lite skit!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0