klippt håret...

Imorse var jag iväg o fick håret klippt o slingat.. så skönt att få det lite ljusare.. nu behöver jag bara sola lite.. får se när jag får tid för det, haha... Gick in på Vila sen och kollade lite... hittade äntligen ett par jeans, fick pengar i julklapp som jag tänkte köpa jeans för och har inte hittat förns nu... :) Bra gjort Helena ... hihi
Nu ska jag strax iväg till tandläkaren eller hyginist är det väl, men men.. samma sak tycker jag :) sen bär det av till Viken.. o där ska jag få lunch.. mums.. potatis, kokt fisk och äggsås har jag beställt :)
Sen blir jag ju där ett tag, innan det är dax att åka vidare o kolla mellon :) Blir nog en trevlig kväll det där...

Ha en bra lördag allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0