jag är tillbaka :) IGEN!! haha

ja nu är jag här igen...  är ingen bloggmänniska men kul att skriva nångång iaf :)
Har hänt massor sen sist ju... har haft fullt upp... nytt jobb ny bostad... tar tid att komma iordning, men nu börjar det kännas ok igen!
ska strax lägga mig o sova, ledig imorgon men ska in o ta svinsprutan... får ta bland de första då jag jobbar som pers assistent!
I övrigt imorgon är planen att sola, träna klippa håret, tvätta, städa, fixa matlåda till fredag... osså måste jag packa, åker till Svalöv på lö morgon... ska till Andreas, nån fest där på kvällen! Sen hem på söndag för att jobba på måndag och sen åka till Viken.. tänkte hälsa på morfar =)

Idag har jag jobbat... sen var jag till stan o kollade en snabbis... sedan på bio med Maria :) Skoj!

kram o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0